Bojkotta melodifestivalen?

Jag undrar vilka som egentligen röstar. Ikväll var Patrik Isaksson värd att gå vidare iaf till andra chansen. Men det gjorde han inte. Sen tyckte jag att Eskobars låt hade en catchy refräng, men den låten kom sist av alla, till och med det bosniska bidraget kom bättre. Om jag var en känd artist skulle jag inte vilja ställa upp, är det allt förhandstippande som gör att vissa artister inte går vidare? Eller vad är felet? Först var det lite kul med skrällar, men nu har det gått över gränsen. Det är inte roligt om det blir skrällar hela tiden, det blir för förutsägbart. Undrar hur det går nästa vecka. Måste väl kolla bara för att...

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: David

Skrällen som kommer att vara i år är att Carola blir ateist

2008-02-25 @ 08:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0