Tillbaka!

Nu är jag tillbaka!

Visst har ni saknat mig? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag en tävling där du kan vinna en Henley Klocka med läderarmband & Diamante i samarbete med Swefox..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor.html



Var med ;)

2009-08-04 @ 14:03:11
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det är bättre du mailar vid intresse så jag kan kolla lagret direkt vid förfrågan. Får ju en hel del mail och kan inte sitta och uppdatera lagerstaus hela tiden.

Men jag uppdaterar om något är helt slut.

Postat av: Maria - livet i Milano ☆

kenza skrev precis ett inlägg om det är att ha hund.



theo kostade 13 000 kronor. vaccinationer kostar en del sen kan det hända att hundarna blir sjuka. som theo fick göra en ögonoperation och den var inte gratis. mat kostar inte så mycket, han är så liten så han äter inte så mycket.

går ut med honom tre gånger om dagen.

2009-09-29 @ 11:26:41
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hej du.

Ja jag har två kattpojkar, båda två bonnkatter.

Min sambo var kattallergiker innan vi skaffade dom men har inte haft några problem med dessa.



Om du tänker skaffa raskatt så tror jag du får vara beredd att lägga mellan 2000-8000 kronor för själva katten.

Sen tycker jag det är en självklarhet med försäkring för de små liven, jag betalar cirka 80 kronor i månaden för båda i försäkring.

De kastrerades vid 9 månaders ålder och det kostade 600:-

Beror ju lite på vad de äter, jag köper nytt torrfoder varannan vecka för cirka 55 kronor.

Blötmat för cirka 50 kronor i veckan och så är det ju kattsand varannan vecka för cirka 90 kronor.

Så ren kostnad i mat,sand försäkring i månaden är ju

cirka 500:-



Det är inte gratis att ha katt men den kärlek och glädje man får tillbaka är ju värt det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0