Min klädstil

image252

Det är väldigt stor skillnad på vilka kläder jag har idag jämfört med för cirka två år sedan. Då gillade jag mycket svart, det skulle inte vara det minsta urringat och jag ville inte ha någon speciellt utstickande stil. Nu har jag insett att det är finare med lite urringning, det är kul med färg, framförallt blått med andra färger har även letat sig in bland mina kläder. Jag har en helt annan stil och det beror delvis på att jag blivit mer självsäker och jag tycker om min kropp mer och är inte lika rädd för att sticka ut. Man måste ju ha kläder som passar ens kropp och framhäver det bästa och nu tycker jag att jag har hittat min riktiga stil. Man måste våga och pröva! Förut så bestämde jag mig bara för att jag inte passade i några kläder om de inte var som jag kallade för "simpla kläder". Jag tyckte att jag hade en väldigt simpel stil, men nu känner jag att jag vågar lite mer och det trivs jag mycket bättre i.

Det här är ett bidrag till en tävling i pyttis blogg som ni kan hitta här. Var med ni med!


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så mycket :) Fick den av min moster som bor i Canada.

2008-04-25 @ 16:10:33
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Charlotte

Det är fredag och som vanligt tävling på charlotte.nu - den här gången kan du vinna min sambo + andra fina grejor. Trevlig helg!

2008-04-25 @ 16:12:43
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: anna

snyggt linne där i mitten av högen ;)

jättekul att du gjorde ett kollage och skrev dina tankar och kloka åsikter vännen! kramar!

2008-04-25 @ 16:45:00
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: David

Mycket bättre stil :)

2008-04-25 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0