Sommarminnen


Jag längtar mig tillbaka till sommaren när det var så varmt så det kändes som att man hela tiden hade vätskebrist. När man kunde ligga och sola på stranden och sedan ta ett dopp i vattnet. Då man kunde äta två isglassar på en halvtimme bara för att få i sig vätska. Jag längtar tillbaka till när man kunde gå runt i linne och shorts och ändå svettas.

Utanför mitt fönster är det höst. Himlen täcks av ett grått molntäcke. Solen letar sig inte ens igenom det pansar som nu tycks skydda oss från solen och ljuset. Men ljus behövs. Varför måste det redan bli höst? Varför måste mörkret komma?

Det man får göra är att se på gamla foton och minnas sommarens varma och ljusa dagar.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

om tre veckor drar jag till italien för att bo där, så jag får snart tillbaka sommaren hihi

2008-09-03 @ 10:33:03
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: David

Åh sommar... det gillar vi!

2008-09-09 @ 09:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0